[auto] DOPRAVA ZADARMO PRI OBJEDNÁVKE NAD 30 € [skatula] VŠETKY PRODUKTY SKLADOM [logoDD] ADDICT INDIVIDUAL

 

Doručenie kuriérom do 24 hod

Výhodné nákupy

Kamenná predajňa

Objavte Premium Club

Novinky
Názov novinky

Tu si dáš text novinky, aký potrebuješ. Obsah eshopu si spravuješ sám, nemusíš nikoho kontaktovať.  

viac
Úvod Ako nakupovať? Výmena a vrátenie tovaru

Výmena a vrátenie tovaru

V prípade, že potrebujete vymeniť alebo vrátiť zakúpený tovaru riaďte sa nasledovnými ustanoveniami:
 
Korešpondenčná ADRESA na vrátenie a výmenu tovaru: 
ADDICT - Noche Cubana s.r.o.
Obchodná 31
811 06
Bratislava
 
Pozn. Zásielku zasielajte výlučne doporučene (doklad o odoslaní tzv. podací lístok), nie na dobierku a nedoporučene (pri strate zásielky nie je možné zásielku vypátrať). Za škody na tovare spôsobené prepravnou spoločnosťou nezdpovedáme, preto tovar vždy starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave.
 

Výmena tovaru


  1. Tovar na výmenu musí byť dodávaný v originálnom obale a nesmie mať známky použitia. Tovar obsahuje ochranný štítok, ktorý musí zostať v neporušenom stave. Ak bude ochranný štítok (čierny štítok s logom Addict) roztrhnutý alebo iným spôsobom poškodený, tak sa vrátenie tovaru zamieta a tovar bude odoslaný späť kupujúcemu.
  2. Tovar na výmenu je prijímaný len a výlučne s faktúrou vydanou pri predaji.
  3. Formulár na výmenu tovaru, ktorý je nutné zaslať spolu s tovarom si stiahnete tu
  4. Pred odoslaním tovaru na výmenu je potrebné nás informovať e-mailom, aby sme Vám nový tovar mohli zarezervovať a odložiť. 
  5. Tovar zasielaný späť je potrebné zaslať doporučene, aby sa predišlo k prípadným komoplikáciám súvisiacich so stratou zásielky. Každá zásielka zaslaná doporučene má svoje podacie číslo na základe ktorého je možné balik sledovať.
  6. Predávajúci nie je zodpovedný za stratu zásielky vinou doručovateľskej spoločnosti. V tomto prípade je potrebné sa obrátiť na reklamačné oddelenie doručovateľskej spoločnosti.
  7. Vymeniť je možné len nové výrobky, na ktorých nie sú žiadne známky použitia.
  8. Nie je možné z hygienických dôvodov vymenit náušnice, vlasové doplnky a kefy na vlasy!
  9. Náklady za zásielku pri výmene tovaru hradí zákazník.
  10. Náklady za spätnú zásielku hradí predávajúci.
  11. Vrátenie výrobku- výrobkov, ktoré už boli raz vymenené, je možné len v takom prípade, ak od doručenia pôvodne objednaného tovaru neuplynulo 14 dní.
  12. Ak nebude dodržaný ktorýkoľvek z vyššie uvedených bodov týchto obchodných podmienok, výmenu tovaru bude možné zamietnuť.
  13. Tovar je možné vymeniť aj osobne v predajni Addict: Obchodná 31, 811 06 Bratislava
  14. Náramky Addict Individual je možné upraviť na inú veľkosť po dohode s klientom.
Vrátenie tovaru:
  1. Zákazník má právo vrátiť zakúpený tovar v lehote 14 dní.
  2. 14-dňová lehota na vrátenie tovaru sa počíta od dátumu prevzatia zásielky s objednaným tovarom do dátumu odoslania balíka s vráteným tovarom.
  3. Vrátený tovar nesmie preukazovať známky použitia. Vrátený tovar musí obsahovať originálny štítok a taktiež aj ochranný štítok na produkte. Tovar obsahuje ochranný štítok, ktorý musí zostať v neporušenom stave. Ak bude ochranný štítok (čierny štítok s logom Addict) roztrhnutý alebo iným spôsobom poškodený, tak sa vrátenie tovaru zamieta a tovar bude odoslaný späť.  Ak bude chýbať jedna z uvedených podmienok, predávajúci zníži sumu za vrátený tovar až do výšky 100%.
  4. Formulár na vrátenie tovaru, ktorý je nutné zaslať spolu s vráteným tovarom si stiahnete tu
  5. Pred odoslaním vráteného tovaru je potrebné tovar starostlivo zabaliť do ochrannej (bublinkovej) fólie alebo do dodatočného obalu, aby sa nepoškodil.
  6. Tovar zasielaný späť je potrebné zaslať doporučene, aby sa predišlo k prípadným komplikáciám súvisiacich so stratou zásielky. Každá zásielka zaslaná doporučene má svoje podacie číslo, na základe ktorého je možné balik sledovať.
  7. Predávajúci nie je zodpovedný za stratu zásielky vinou doručovateľskej spoločnosti. V tomto prípade je potrebné sa obrátiť na reklamačné oddelenie doručovateľskej spoločnosti.
  8. Tovar na vrátenie bude prijatý jedine s dokladom vydaným pri predaji (faktúrou alebo akýmkoľvek iným dokladom o uzatvorení transakcie). Spolu s faktúrou je potrebné zaslať i formulár na vrátenie tovaru, ktorý si stiahnete v bode 4. 
  9. Nie je možné vrátiť tovar, ktorý bol zakúpený na firmu (na faktúru - daňový doklad).
  10. Nie je možné vrátiť tovar, ktorý bol vymenený s výnimkou takého prípadu, ak od pôvodného (prvého) prevzatia objednaného tovaru do dátumu odoslania vráteného tovaru neuplynulo viac ako 14 dní.
  11. Peniaze za vrátený tovar Vám budú vrátené do 15 dní od dátumu prevzatia balíka. 
  12. V prípade, že vrátenie tovaru bude zamietnuté, tovar bude zákazníkovi odoslaný na jeho náklady.
  13. Za tovar vrátený po uplynutí doby (14 dní) nebude možné vrátiť peniaze. Predávajúci poskytne kompenzáciu vo forme poukážky príp.  výmenu za íný produkt.
  14. Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť náušnice, vlasové doplnky, piercingy.
  15. Nie je možné vrátiť ani náramky Addict Individual vyhotovené na mieru podľa požiadaviek klienta.
  16. Tovar je možné vrátiť aj osobne v predajni Addict: Obchodná 31, 811 06 Bratislava. Peniaze Vám budú vrátené na bankový účet uvedený vo formulári, nie v hotovosti. 

 

Info Ako nakupovať? Kontakt

ADDICT Bižutéria

OBCHODNÁ 31

81106 Bratislava

Otváracie hodiny:

Pon-Pia 09:00-20:00

SO 10:00-19:00

Tel.: +421 948 605 948

E-mail: info@addict.sk

Copyright 2015 - 2017 © Addict